Mitt trogna Fan

Det är många som tror att jag har en stor skara fans.
Jag ljuger inte när jag säger att de tror rätt.
Men det finns ändå en av alla dem som sticker ut:
Det finns bara en Nadine!

Juryns motivering lyder:
"Med ett brinnande engagemang och innovativ kreativitet tar hon lätt hem Guldbollen -07.
Hon har bland annat medverkat i Gobrinzejks novellfilm 'till havet men inte alldeles för långt ut för jag kan inte simma' i vilken hon blev tilldelad en Guldbagge för bästa kvinnliga fiskroll och i Allan Kurt-Sunessons 'Gunga på ensam bagge' (bild nedan).
Nadine har även framfört Carolas mindre kända låt 'gud är en fjant" på diverse galor och andra tillställningar.
Men det är nu för hennes världsberömda Fanegenskap hon tar hem guldbollen -07 och vi önskar henne all lycka med att forsla hem den utan att den stjäls."


Nadde
Nadine Wiklund - Innehavare av Guldbollen -07

Jag kan naturligtvis inte gör annat än att hålla med juryn på ovanstående punkter.
Nadine förtjänar verkligen att vara min trognaste lärjunge och jag funderar faktiskt på att uppgradera henne till vice Adam - jag tror att om jag skulle gå bort så skulle Nadine göra ett bra jobb med att vara lika superb som jag.
Så jag vädjar nu till alla er där ute; Ser ni Nadine vandra omkring hjälplös på stan - ge henne en riktig hockeytackling och hälsa ifrån mig, det uppskattar hon!

Jag önskar dig all lycka med ditt fortsatta fanarbetande åt mig.
Tack.
Sincerely
Adam Andersson
Förste Adam.

Kommentarer
Postat av: det trogna fanet

hjälp i helvetet vilken läcker bild, måste säga att ja själv blir lite småpilsk!

2007-01-30 @ 00:38:27
Postat av: Psy

Om man ser någon som skulle kunna vara henne, fast med ett helt annat ansikte, helt annat hår och totalt annorlunda fysik, har man fortfarande din tillåtelse att ge personen en riktig hockytackling? :D

2007-01-31 @ 01:19:20
URL: http://psy.blogg.se/
Postat av: Anna

Psy - vi säger så. Åtminstone om personen i fråga har samma underbara ansiktsuttryck. ^^

2007-01-31 @ 11:28:13
URL: http://oryx.blogg.se
Postat av: Exordium

Sålänge det inte är jag...

2007-01-31 @ 17:18:48
Postat av: det trogna fanet

jag skulle även vilja tillägga att personen på bilden faktiskt är adam själv, han såg ut så på 90-talet.

2007-01-31 @ 18:10:37
Postat av: Anna

Jag som trodde att han såg ut som på bilderna i Bergs bilddagbok. En liiiten parvel. Fast det kanske är kort från förra året?

2007-01-31 @ 20:45:26
URL: http://oryx.blogg.se
Postat av: det trogna fanet

...de bilderna som är i adamBs bilddagbok är nya? :D

2007-01-31 @ 22:13:52
Postat av: berg

visst är han en liten parvel och varför inte dela ut en hockeytackling till honom när man ändå är igång... eller varför inte en kajakomgång? :)

2007-02-04 @ 23:33:40
Postat av: R(b)obin

Nu ska vi vara snälla mot Adam *fjäskar för att inte bli lämnad ensam med en massa två galningar i påsk*

(kan man få adressen med bilderna där adam var liten, de kan man säkert använda mot honom (; )

2007-02-05 @ 16:51:28
URL: http://rbobin.blogg.se/
Postat av: det trogna fanet

jag har massor av bilder på liten adam A, ge mig en slant så skall vi se vad som kan fixas xD

2007-02-05 @ 17:03:38
Postat av: R(b)obin

Räcker inte tanken på att jag har dem och vad jag kan tänkas göra mot Adam med dem som betalning? :D

2007-02-05 @ 20:19:39
URL: http://rbobin.blogg.se/
Postat av: det trogna fanet

naaaaaaaaah, han är trots allt min kusin. (låtsas-vara-snäll ftw) dessutom är jag lite pank, kändisbilder kostar vetu!

2007-02-05 @ 22:08:51
Postat av: Exordium

Lyssna inte på honom! Han är Voldemort!

2007-02-05 @ 23:39:44
Postat av: R(b)obin

Adam då, jag är väl aldrig elak?

Svara inte på det...

2007-02-10 @ 19:22:12
URL: http://rbobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0