En ensamvargs kortvariga besök

Charlak

Jag loggade in på min utrustningslöse level 42 Orc Warrior på realmen "Haoumarush".
Några misslyckade försök att ge en level 35 råtta stryk senare gav jag upp och tänkte "om jag inte ens kan slå en råtta kan jag åtminstone göra livet surt för någon annan".
Vips får jag syn på Looking For Group-chattens nya meddelande: "LFG to kill Fozruk"1 och jag som redan var i Arathi!
Jag frågar om en invit vilket jag naturligtvis får och rider ut för att möta prästen som skrev meddelandet.
Vi letar upp level 42 elite-jätten och jag ville ju förstöra för någon så jag springer rätt in i honom utan att göra någon som helst skada eftersom jag inte har någon utrustning - prästen försöker heala mig så gott det går och jag inser vad jag precis har gjort: Jag har utsatt den här stackars människan för något jag hatar - en oseriös spelare som förstör för andra!
Efter att vi båda hade käkat grus och sprungit tillbaka till våra lik sköljer skammen över mig och jag försöker ge honom alla pengar jag har (5s) för att återgälda vad jag precis gjorde. Han svarar med att göra en smiley och declina gåvan, följande fras skrivs till mig "u r lonley ;(" och jag förstår inte riktigt vad han menar men för säkerhets skull berättar jag om min level 60 på Ahn'Qiraj och säger att om han någon gång skulle behöva hjälp så är det bara att kontakta Nauto - han är ju trots allt skyldig dig fem silver.
Han berättar att han inte har tänkt spela Alliance inom en snar framtid men om det sker så sker det där och plötsligt känns allt bra igen, jag fick på ett sätt återgälda vad jag hade gjort.
Vi tar farväl av varandra och lägger till varandras namn på Friends-listan innan vi skiljs åt: Han påväg mot en ny bundsförvant och jag mot det dova sorlet i Hammerfall för att logga ut.

(1Fozruk är en level 42 elit med 3 adds som hjälper honom i striden)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du och dina spel. ^^

2006-11-06 @ 10:32:50
Postat av: exordium

Men det är så vackert...

2006-11-06 @ 20:38:44
Postat av: Simon

Taskiga människa! x)

2006-11-07 @ 21:42:27
Postat av: exordium

Inte sen! Sen var jag snäll! Jättesnäll!

2006-11-07 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0