VECKANS TÄVLING

Nu har Du chansen att vinna en gul mopedhjälm i valfri färg!
Det enda du behöver göra är att gissa rätt på vad följande bild föreställer:



När du tror att du har kommit på svaret tar du med det tillsammans med ditt VISA-kort, pass och anmälningsavgift på endast 19:-¹ till Grand Hotel Stockholm. Skriv att brevet ska till en John Doe i rum 406. En man i grå kappa kommer att vänta där. Bry dig inte om de två ryska beväpnade männen - det är en ren... försiktighetsåtgärd...

Kom ihåg: Det är aldrig för sent att delta!

Skicka nu, få svar så småningom!




¹ Eventuella extrakostnader² kan tillkomma.



²Pengar som bidrar till domarens välbefinnande. Så som resekostnader³ och andra fönödenheter.


³Så kallad: "Betald semester".

Kommentarer
Postat av: saken

jasså du.. börjar pengarna sina där borta i sthlm nu igen?

2007-07-22 @ 08:43:56
Postat av: Exordium

Ja. Send more pesetas.

2007-07-22 @ 10:24:38
Postat av: Nadine

jag tror bestämt att det är bokhyllan Billy, men vem vet.
du ska inte klaga på fattighet, se på mig.. jag är ett alldeles utmärkt exempel på fattig ungdom.
och jag säger bara; Låt oss moka lite rör!

2007-08-02 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0