Nauto

Nu var det meningen att jag inte skulle posta så mycket första dagen men jag känner ett plötsligt tvång.
Här kommer jag att ta upp mitt livs största tidsfördriv: World of Warcraft.
De som inte spelar spelet kan sluta läsa här, ni som är frälsta jublar säkert.

Nauto

Hej!
Jag heter Nauto och spelar på realmen "Ahn'Qiraj".
Jag är korrumperad av de mörka krafterna och har utbildat mig till Warlock.
Eftersom jag är level 60 förstår du nog mina absoluta krafter (m.a.o: Du får spö av min voidwalker)
Jag är med i guilden "Nightblade Legion" och brukar oftast vara med i Zul'Gurub-raids.

Jag har även en Tauren Druid på level 44 på realmen "Bladefist".
Med den brukar jag oftast stealtha omkring och ganka utanför Gadgetzan.

Den här avdelningen kommer nog att gå varmt.
Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: Karin

*jubel*

2006-10-25 @ 21:08:36
Postat av: exordium

/cheer

2006-10-26 @ 14:46:50
URL: http://exordium2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0