Dagenefter

Dagenefter
Nu sjönk ettan.
Det blev strul med kategorierna och allt vad det nu var.
Här kommer nästa försök!

[17.05]
Och så hakade han till slut på.
- Börja blogga, adam!
Nja, jag vet inte. Jag har nog inte tid. Och det kommer jag visserligen inte ha nu heller men nu ger jag det åtminstone ett försök.
Mitt nästa stora projekt är att försöka få bilden i mitten,

[17.07]
Voilá!
Se upp för politikmonstret.

[17.45]
Nej, jag kommer inte publicera min blogg så ofta som jag gör nu. Bara idag.
Och nu tänkte jag presentera bifigurerna i mitt liv:

Simon - Bossen. Det är oftast han som kan driva igenom förslag. Det är honom man lyssnar till, han sitter inne med makten.
Johan - Johan har källaren ("Gaybar"1 i folkmun). Det är där vi hänger när vi inte har något att göra. Ofta kommer det på tal att man kan göra bomber där men planen genomförs sällan. Johan är det smarta, genomsnälla, utsatta killen. Johan spelar gitarr i bandet.
Berg - Honom lärde jag känna först av alla, i årskurs 1, har jag för mig. Han är 2 meter och stark som två oxar, det är oftast av honom man får stryk, det är även han som oftast för bombplanerna på tal.
Gonza - Går även under namnet "Fez"2. Gonza kommer ifrån Chile men har bott här i större delen av sitt liv. Gonza spelar trummor i bandet.
Jocke - Den farliga killen. Man vet aldrig om han skämtar eller menar allvar när han vräker ur sig ett "jag ska döda dig!" Jocke spelar bas i bandet och jobbar på Sibylla.
Ståhl - Ståhl är emo, har rött hår och svarta kläder. Han spelar mycket World of Warcraft och spelar även gitarr i bandet.
Elsa - Den enda tjejen. Hon är egentligen inte med i gänget men jag kände att det behövdes en kvinna. Elsa är smart och stark. Hon sjunger fast inte i bandet.
Zalle - är min bror. Han bor i rummet bredvid och tillhör inte gänget. Han är två år yngre än jag, har långt blont hår och spelar ingenting någonstans (bortsett från Football Manager 2006).

(1Gaybar utvecklades från videon med samma namn av gruppen Electric Six: http://www.youtube.com/watch?v=5rr8FPWHh-Q
2Namnet Fez kommer ifrån tv-serien That 70's Show)

Kommentarer
Postat av: Mandeln

Hej ^^
Tycker du kan lägga upp lite bilder på folket...
Men iofs skriver jag bara för att kommentera och det skulle vara kul med fler bilder :P

2006-10-14 @ 20:23:24
Postat av: exordium

Ska bli!
Jag tror att mitt nästa projekt är en dokumentär om min bror dock.

2006-10-15 @ 02:47:09
URL: http://exordium2.blogg.se/
Postat av: Issa

Skriv om mig, jag är din högstadiebästis som du kollade på vad heter det nu igen?
Det där programet där folk försökte sjunga.

2006-10-22 @ 17:24:25
Postat av: Fez

wtf?! jag vet ju visserligen redan att jag fått bilden som fez men..går ni runt och kallar mig fez? xD

2006-11-04 @ 17:37:03
Postat av: exordium

Du har många namn, Fez.

2006-11-05 @ 19:11:07
Postat av: Din bror

Hmm, dokumentär? Visst är jag lite udda, men såpass mystisk? Aja.
Jag har inte långt blont hår längre. Och spelade faktiskt Age of Empires igår ;)

2006-11-11 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0